13 Şubat 2012 Pazartesi

**KAYNIMA NİŞAN YAPMAYA Tİİİİİ ESKİŞEHİR'E GİTTİK..**

Sabah 7 yola çıktık öğlende oradaydık..Çok güzel geçti hem araba kısmı hem nişan kısmı ..Rabbim tamamına erdirsin...Yaza düğünümüz var nihooooo=))))Nişandaki elbisem buydu Fatih'te bir mağazadan artık umudumu kestiğim bir anda buldum..Beden büyük olunca dertte büyük oluyor kardeşlerim=((Lakin içime sindi ben beğendim..Elbise 80tl..Nilay mağazasıydı galiba almak isteyenler olursa tabi=PBaşörtümü pazardan aldım lazer kesimli 20tl..Tabi bize=)))Ayakkabı mağazanın ismini bilmiyorum 100 tl...
 Yolda giderkende bunları giydim ..Üstteki o hırkadan tavsiye ederim Armine'den 60 tl aldım..Sezon indirimi..Bu Armine'de ne buluyorlar anlamıyorum Fatih'te onlara taş çıkartacak harika mağazalar var..Üstelik sanırım bütün şube elemanlarını bir örnek seçiyorlar bu kadar mı soğk olunur..Neyse bir tek bunu beğendim..Aldım..

 Zeynonun bu elbisesini çok severek aldım galiba 20-25 arası birşeydi..lcw..Öhöm öhöm benim yaptığım taçla takım oldular..=)

 Eylüş doğumgünü cicilerini giydi yine=PBiz foto çektikçe o bizi çekti=)

 Evet Eskişehir karlar altındaydı..
 Giderken herşey normaldi Zeyno kitap okurken Eylüş bebeğinin altını temizliyordu=))Eve gelirken ise Eylüş canımı yedi=)))
 İşte çirkin oğluşumuz ve güzeller güzeli gelinimiz..=)Sevgi ve saygı karşılıklıdır..Sevildiğinizi bilin ve her daim yanınızda olduğumuzu hissedin istiyorum ..Bir kızkardeşim olmasını çok arzu ederdim iyiki geldin ve bizim kızımız, kardeşimiz oldun .Rabbim sizi hiç ayırmasın ve tamamına erdirsin...Mutlu mutlu olun bizler hep bunun için uğraşıcaz sizde gayretli olun ...Sizleri seviyoruz........
 Bizim bohçalar...



 Götürdüğümüz bavul aynen onlar tarafından hazırlanmış bohçayla geri döndü..Paketlerde janjanlı..
 Kısçeler eğer nişanlanacak olan varsa yöreyemi aittir bilmiyorum açıkçası inceleme fırsatım olmadı hoş zaten pek aram yok böyle şeylerle ama ilginizi çekerse diye kadehte yapılmış bu şey pek bir şıktı..Finalde verdikleri şerbeti bile hazırlanmış baklavayı ve oradaki ikramlarını saymıyorum bile teşekkür ederiz..

3 yorum:

Mor Menekşe dedi ki...

Allah tamamına erdirsin , off çok özledim memleketimi :( nasıldı selam söyleseydin benden :D

serpil dedi ki...

Allah mutlu etsin her şey çok güzel olmuş. önemli olan kendi iç güzellikleri onlarda bunlara yansımış.gelin hanım güzelmiş.oğlunuzda klas yani.. Allah her iki tarafada hayırlısını nasip etsin mutluluklar.

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

betüşüm ve serpil saolun canlar=))))